Lån & Spar vinder igen pris for mest loyale kunder.
En uafhængig måling fra Royalty Group placerer Lån & Spar øverst på podiet, når det gælder danskernes loyalitet og tilfredshed med deres bank. Faktisk vinder Lån & Spar prisen for tredje år i streg.
Er du kunde i Lån & Spar?
I så fald kan du glæde dig over at høre til de mest loyale og tilfredse bankkunder i Danmark. Det er i hvert fald konklusionen på en undersøgelse foretaget af det uafhængige konsulenthus LoyaltyGroup, som undersøger kunders loyalitet og tilfredshed i forskellige brancher. Blandt andet scorer Lån & Spar højest på området ’værdi for pengene’, ’servicekvalitet’ og ’samfundsansvar’. Faktisk vinder Lån & Spar prisen for tredje år i træk, og det glæder bankens administrerende direktør John Christiansen: ”Kundetilfredshed er vores vigtigste nøgletal, så vi er naturligvis stolte over endnu en gang at indtage førstepladsen.” Han pointerer, at Lån & Spars særlige ejerskabsforhold medvirker til den flotte placering. ”Når MedlemsKunder henvender sig, så kender vi allerede deres branche, og derfor kan vi rådgive specifikt ud fra deres ansættelsesvilkår, ferieordninger, pension, løntrin og tillægsordninger. Det kan vi, fordi vores ejerskabsforhold med mere end 50 fagforeninger giver os en særlig adgang til viden. Det giver kunderne tryghed og en oplevelse af at høre hjemme i deres egen bank,” siger John Christiansen..
Er du MedlemsKunde?
Som medlem af safu har du mulighed for at blive kunde i Lån & Spar på særligt attraktive vilkår. Som MedlemsKunde kan du blandt andet få Danmarks højeste rente på din lønkonto, du får adgang til attraktive billån, og du får en rådgiver med ekspertise i netop din branche. Du får disse fordele, fordi safu er medejer af Lån & Spar, og vi ønsker at give medlemmer de bedst mulige vilkår – også når du går i banken.
Udnyt de fordele, der følger med dit medlemskab af safu – bliv MedlemsKunde i dag. Ring 3378 2000